A Tour de France alatt a dopping kifejezést még reklámszöveg részeként, átvitt értelemben használni sem igazán szerencsés.
A Giant-Alpecin csapat második névadó szponzora a hajápolási termékeket gyártó Alpecin cég szlogenje, hogy "dopping a hajnak". A szponzor azonban annak érdekében, hogy nehogy a gyanú árnyéka vetüljön az általuk támogatott versenyzőkre a kétségkívül e szempontból nem igazán szerencsés mondat miatt, a franca körverseny idejére hajlandó megválni a szlogentől.
További (rövid)hírekért figyelt a blog
TDF-híradó rovatát
vagy a Facebook-oldalát!
Kapcsolódó bejegyzések:
Tour de France 2015 - útvonal
Tour de France 2015 - rajtlista
Tour de France 2015 - az öt kulcsfontosságú szakasz
Tour de France 2015 - kiemelt és első kategóriás emelkedők
Tour de France 2015 - a hegyi pontok számítása
Tour de France 2015 - pénzdíjak
Tour de France 2015 limitidők
"Tisztában vagyunk a felelősségünkkel, és ennek megfelelően határozott különbséget kívánunk tenni egy hatékony termék és csalás jelensége között"- állt többek között a cég nyilatkozatában.
További (rövid)hírekért figyelt a blog
TDF-híradó rovatát
vagy a Facebook-oldalát!
Kapcsolódó bejegyzések:
Tour de France 2015 - útvonal
Tour de France 2015 - rajtlista
Tour de France 2015 - az öt kulcsfontosságú szakasz
Tour de France 2015 - kiemelt és első kategóriás emelkedők
Tour de France 2015 - a hegyi pontok számítása
Tour de France 2015 - pénzdíjak
Tour de France 2015 limitidők