Richmond 2015 - a világbajnokság programja - TOURázzunk együtt

SZOLGÁLATI KÖZLEMÉNY

TOURázzunk együtt

ORSZÁGÚTI KERÉKPÁRSPORT BÖLCSÉSZ SZEMMEL

Post Top Ad

Post Top Ad

2015. szeptember 18., péntek

Richmond 2015 - a világbajnokság programja

Országúti Kerékpáros világbajnokság 2015. szeptember 20-27. Richmond (Virginia, USA)
A bejegyzés folyamatosan ( kb. naponta) frissül!
A legfrissebb aktualitásokért kövesd a blog Facebook-oldalát!
(mindig kattints a képekre a nagyobb méretért!)

2015. szeptember 20. vasárnap
Csapatidőfutam - elit nők
(38,8 km)
Végeredmény


Csapatidőfutam - elit férfiak
(38,8 km)


Rajtlista
Indulási sorrend
Végeredmény

2015. szeptember 21. hétfő
Egyéni időfutam - junior nők
(15 km)
Eredmények

Egyéni időfutam  - U23-as férfiak
(29,9 km)
Eredmények



2015. szeptember 22. kedd
Egyéni időfutam - junior férfiak
Eredmények
Egyéni időfutam  - elit nők
Eredmények

2015. szeptember 23. szerda
Egyéni időfutam - elit férfiak 

Rajtlista/indulási sorrend/startidők
Végeredmény

2015. szeptember 25 péntek
Mezőnyverseny - junior nők
Eredmények
Mezőnyverseny U23-as férfiak
Eredmények

2015. szeptember 26 szombat
Mezőnyverseny - junior férfiak
Mezőnyverseny elit nők 

2015. szeptember 27. vasárnap 
Mezőnyverseny - elit férfiak

Kapcsolódó cikkek:
Valverde és Rodriguez egy csapatban? Nem lesz probléma!
Vincenzo Nibali egynaposokon készül

Post Top Ad