A Cannondale szakvezetője szerint az Europcartól érkező Pierre Rolland a korszerű edzéskörülmények között nagyot fejlődhet az idén.
Pierre Rolland 2015-ben összetettben a 10. helyen végzett a Tour de France-on. Új főnöke szerint azonban ennél sokkal előbbre is végezhet, már csak azért is, mert eddigi edzésmódszerei nagyjából a 70-es évekbeli szokásokat idézték. Az új csapatnál végzett munka következtében már most látszik a fejlődés, főleg az aerodinamika terén, és Vaughters reméli, hogy mindez majd a versenyeredményeken is látszódni fog. A puding próbája, vagyis az első megmérettetés e téren majd a februári Volta a la Communitat Valenciana lesz. Rolland ezenkívül valószínűsíthetően ott lesz a Párizs-Nizzán és Critérium du Dauphine-en is.
Persze az aerodinamikán kívül az is sokat számít, hogy egy olyan topcsapatnál, mint a Cannondale lehetőség van egy versenyen, mondjuk a Tour de France-on a sík szakaszokon az egész csapatot arra ráállítani, hogy védje és kímélje az első számú emberét. Az Europcarnál Rollandnak nem volt ilyen jó helyzete, ennek volt köszönhető, hogy a hegyekbe mindig tetemes hátrányba érkezett és azt dolgozta végül le. Vaughters szerint ha Rolland nem 10-12 csak nagyjából 3 percet szed össze ellenfeleitől a sík szakaszokon, akkor a 10. helynél több is benne van a pakliban.
(forrás: velonews.com)
Persze az aerodinamikán kívül az is sokat számít, hogy egy olyan topcsapatnál, mint a Cannondale lehetőség van egy versenyen, mondjuk a Tour de France-on a sík szakaszokon az egész csapatot arra ráállítani, hogy védje és kímélje az első számú emberét. Az Europcarnál Rollandnak nem volt ilyen jó helyzete, ennek volt köszönhető, hogy a hegyekbe mindig tetemes hátrányba érkezett és azt dolgozta végül le. Vaughters szerint ha Rolland nem 10-12 csak nagyjából 3 percet szed össze ellenfeleitől a sík szakaszokon, akkor a 10. helynél több is benne van a pakliban.
(forrás: velonews.com)